Vanliga frågor

Här ser du svaret på vanligaste frågorna

1. Min försändelse har inte kommit, vad gör jag?

Om din försändelse inte har kommit, kan du spåra den genom att besöka postnord.se och använda spårningsnumret som vi skickade till dig via e-post

2. Jag har köpt fel vara, kan jag lämna tillbaka det?

Felköp? Du har 14 dagars ångerrätt. Du ansvarar för frakten och produkten måste vara i sitt ursprungliga skick vid returen. Returen skickar du till: Stainless and More i Kungsbacka AB, Kundretur, Ölmanäs Ringväg 63, 43952 Åsa. Ordern återbetalas snart produkterna mottagits och kontrollerats.

3. Jag har inte fått något bekräftelsemejl, vad gör jag?

Om du inte fått en bekräftelse via e-post, kolla först i skräpposten. Om det inte finns där, kontakta oss på info@rostfri.nu

4. Hur lång tid tar det innan jag får/kan hämta mitt/mina paket?

Leveranstiden varierar beroende på produkten, men vanligtvis skickar vi inom 1-3 arbetsdagar. Vi strävar alltid efter snabbast möjliga leverans men ibland kan externa faktorer orsaka fördröjningar.

5. Varför kan jag inte hämta mitt/mina paket direkt?

Vi har ingen fysisk butik. Du får besked när dina varor är packade och skickas från oss.

6. Kan jag ringa er?

För närvarande svarar vi enbart på frågor via mejl. Kontakta oss via info@rostfri.nu eller fyll i kontaktformuläret på vår hemsida.

7. Får jag handla som privatperson?

Absolut! Det går utmärkt, priserna på hemsidan anges dessutom inkl. moms.